آیا هر گونه راه حل برای دیالیز و پیوند کلیه وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

همانطور که همه ما می دانیم دیالیز و پیوند رایج ترین روش برای درمان نارسایی کلیه، اما به دلایل بسیاری، برخی از مردم می توانند آنها را ندارد و می خواهید برای پیدا کردن بعضی درمان های جایگزین. سپس، وجود دارد هر راه حل برای دیالیز و پیوند کلیه؟

در گذشته، مردم در نظر گرفته، کلیه های آسیب دیده را نمی توان ترمیم، اشاره نمی معکوس بیماری، بنابراین بیمار نارسایی کلیه را به دیالیز یا پیوند. اما به دلایل بسیاری، برخی از مردم می توانند آنها را ندارد. بنابراین به منظور کمک به این بخش از مردم، کارشناسان themself وقف یافت برخی درمان های که می تواند جایگزین دیالیز و پیوند.

خوشبختانه، پس از سالها تحقیق، کارشناسان اختراع یک سری از روش های درمانی بر اساس طب گیاهی چینی، که اثر قابل توجهی در درمان بیماری های کلیوی. با کمک از کسانی که درمان، افراد مبتلا به آسیب جزئی کلیه می تواند یک شانس برای مانند یک فرد عادی زندگی می کنند، برای افراد مبتلا به آسیب سروز کلیه آنها همچنین می توانند یک زندگی با کیفیت بالا لذت بردن از داشته باشد. در میان کسانی که درمان، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از معروف ترین است، آن را به طور گسترده ای در درمان بیماری های کلیوی استفاده شده است.

هدف درمان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy در حل مشکل کلیه از ریشه آن، به طوری که بزرگترین مزیت این درمان پایدار و اثرات درمانی با دوام. این یک برنامه خارجی، در نتیجه کارآیی داروهای توسط دستگاه گوارش نمی شود آسیب دیده است. مواد تشکیل دهنده فعال زیستی به طور مستقیم به کلیه از طریق کانالهای انرژی و acupoints بر روی پوست خواهد نفوذ کند. پس از آن مستقیم تر و موثر تر از داروهای مصرف به طور سنتی دهان است.

به عنوان یک راه حل موثر برای دیالیز و پیوند کلیه، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است کمک بسیاری از مردم به زندگی عادی. اگر شما علاقه مند در آن و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیغام به ما نیست، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

http://www.kidney-treatment.org/kidney-failure-treatment/1391.html





:: برچسب‌ها: کلیه شکست درمان، دیالیز، پیوند کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 332
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: